Reserveer jouw High Tea

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn boeking ook telefonisch of in de winkel regelen?

  • Nee, je kunt uitsluitend online reserveren voor de Winter Garden High Tea. Vooraf betalen is hierbij vereist.
  • Heb je hulp nodig bij het maken van een reservering? Neem dan contact op met ons restaurant op telefoonnummer 023-5101516 of per mail via

Kan ik mijn reservering na het boeken nog wijzigen of annuleren?

  • Online wijzigen of annuleren van je reservering is helaas niet mogelijk. Neem voor het wijzigen of annuleren van je reservering contact op met ons restaurant op telefoonnummer 023-5101516 of per mail via
  • Het verzetten van een reservering kan uitsluitend tot 24 uur voor aanvang.
  • Het annuleren van een reservering is mogelijk tot 48 uur voor aanvang. Je ontvangt dan het door jouw betaalde bedrag retour onder inhouding van de reserveringskosten.  

Kan ik een kinderstoel reserveren?

  • Ja, bij het maken van een kinderreservering is het mogelijk om een kinderstoel te reserveren. Vink hiervoor deze extra optie aan.

Kan ik ook een rolstoel reserveren?

  • Ja, er is een aantal rolstoelen aanwezig. Stuur even een mail naar om een rolstoel te reserveren. Er zijn een aantal rolstoelplekken beschikbaar. Geef dit door bij je reservering.

Waar vindt de High Tea plaats?

  • De High Tea vindt plaats in ons restaurant, halverwege de winkelroute.

Kan ik ook met een (high tea) cadeau kaart betalen?

  • Nee, het is helaas niet mogelijk om online met een cadeaukaart te betalen. 

Is er ook een speelgelegenheid voor de kinderen?

  • Jazeker, we hebben een grote klimtuin waar de kinderen zich heerlijk kunnen vermaken!

❄︎ Heb je een andere vraag?

Neem dan contact op via of per telefoon op 023-5101516.

Bij het maken van een reservering ga je akkoord met onze reserveringsvoorwaarden.